خرید مستند جدید 92

خرید جدیدترین عناوین دوبله مستند با کیفیت فوق العاده و ارزان

خرید مستند جدید 92

خرید جدیدترین عناوین دوبله مستند با کیفیت فوق العاده و ارزان

مستند علمی طرح بزرگ استیفن هاوکینگ

سری کامل مستند علمی طرح بزرگ استیفن هاوکینگمستند علمی

سلام. اسم من استیفن هاوکینگ است، فیزیکدان، کیهان شناس و یک انسان رویاپرداز. اگرچه نمیتوانم حرکت کنم و باید از طریق یک کامپیوتر حرف بزنم ولی در ذهن خود نیز آزاد هستم.

آزاد هستم تا بزرگترین و عمیق ترین سوالات موجود در دنیا را بررسی کنم.

مثل:

آیا معنایی در زندگی و زنده بودن هست؟

آیا دلیلی دارد که ما در این دنیای عزیزمان وجود داریم؟

ما که هستیم؟ و برای چه زندگی میکنیم؟

آیا ما وجود داریم؟

آیا سازنده ای وجود دارد؟

چرا دنیا اینگونه است؟ چرا قوانین و قواعد دارد؟

چرا به جای بی نظمی، نظم حاکم است؟

پیداکردن جواب این سوالات، مارا به قلب اسرار کیهان میبرد... نگاهی بهش بیندازید!

در این برنامه علمی بی نظیر جستجویی عمیق خواهیم داشت در این که معنای زنده بودن، فکر کردن، انسان بودن و در نتیجه راز هستی چیست؟ سفری تا مرز های خود حقیقت. با ما همراه باشید.


مستند علمی

این مجموعه خارق العاده در 2 قسمت به صورت زیر تهیه شده است:

1- معنای زندگی   دوبله فارسی

2- راز هستی       دوبله فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد