خرید مستند جدید 92

خرید جدیدترین عناوین دوبله مستند با کیفیت فوق العاده و ارزان

خرید مستند جدید 92

خرید جدیدترین عناوین دوبله مستند با کیفیت فوق العاده و ارزان

مجموعه مستند جهان پس از انسان

مجموعه مستند جهان پس از انسان

مستند جهان پس از انسان

اگر روزی بشر به هر دلیلی یکباره از روی زمین محو شود، برای دنیایی که پشت سر خود برجای  گذاشته چه اتفاقی خواهد افتاد؟! چه برسر ساختمان ها و بناهای نمادین و تاریخی ما، گیاهان و جانوران اهلی و وحشی، درختان و غیره خواهد آمد؟ چه موجوداتی جایگزین ما در سیاره زمین خواهند شد؟ چه چیزهایی وجود ما بر این سیاره خاکی را ثابت می نمایند و چه چیزهایی از ما براین سیاره برجای خواهد ماند و آیا متروکه های بازمانده از تمدن بشری بیش از یک میلیون سال دوام خواهند داشت؟

______________________________

http://s1.picofile.com/file/7633439886/eletazemberutan.jpg

   لیست 10 قسمت این مجموعه ی فوق العاده علمی به قرار ذیل است:


غریزه جاودانگی

در این قسمت خواهیم دید: چه اتفاقی می افتاد اگر همه انسان های روی زمین ناپدید میشدند؟ این داستانی درباره نحوه ناپدید شدن ما نیست داستان اتفاقی است که در جهان پس از ما روی خواهد داد. در این قسمت از حیات پس از بشریت، سرنوشت تلاش های بزرگ انسان برای جاودانگی .پس از ما اجسادمان بر جای میمانند  بعضی مومیایی شده برخی یخ زده. آیا هیچ کدام آنها واقعا جاودانه خواهند شد؟ یا با خاطراتی که برای بشر بر جای گذاشته اند، ماندگار خواهند شد؟ این تنها بخشی از سفری است که ما را به آینده شهرهایی میبرد که زمانی شلوغ بوده اند و مکان های روح زده که پیشتر خالی از سکنه شده اند به زمین با جمعیت صفر خوش آمدید.


طغـــــــــــیان

  در این قسمت خواهیم دید: نیروهای وحشی، کنترل رو از انسان می گیرن. هزاران حیوان اهلی، از بند رها میشن، شاهکارهای مهندسی از بین میرن و ویروسی کشنده، یک بار دیگه شیوع پیدا میکنه. درختان مویِ وحشی، جنوب رو در بر میگیرن، در حالیکه برج سیرز و بیگ بِن، سعی میکنن رو پا بمونن. در طغیان طبیعت، چه چیزهایی طاقت میارن؟ این سفری است که ما رو به آیندۀ شیکاگو، آتلانتا و لندن و همچنین مکان های پر ترددی می بره که خالی از سکنه شدن.


تهدید پایتخت

در این قسمت خواهیم دید: پایتخت کشور تهدید میشه. نیروهای طبیعت، سرمایه های ملی رو تهدید به نابودی میکنن. برای پایتخت، بنای یادبود، یا ساختمان مشروطۀ واشنگتون چه اتفاقی میافته؟ ۳ هزار مایل دورتر، لس آنجلس، مرکز خوشگذرونیِ دنیا، با تهدید مشابهی روبرو میشه. درختان نخل پژمرده، منظرۀ جهنمی عظیمی درست می کنن. چه چیزهایی دوام میارن؟ و چه موجوداتی ممکنه جای ما رو بگیرن؟


مسیری به ناکجا آباد

در این قسمت خواهیم دید: وقتی بشریت ناپدید میشه چه اتفاقی برای جهان میافته؟ پالایشگاه های نفتی به استخراج سوخت ادامه میدن، اما به بمب های ساعتی تبدیل میشن. در شهر ماشینی، مجموعه ای از زمستان های سخت شمالی، مراکز خودروسازی رو از کار میندازن. در تگزاس، یک رودخانۀ حیات بخش، به بلایی ویرانگر تبدیل میشه، در حالیکه آلامو، تسلیم مهاجم جدیدی میشه. همچنین، یک گونه سگ، غریزۀ شکار طبیعیش رو دوباره بدست میاره، گورکن ها به مرزهای جدیدی میرسن و گاو شاخ بلند، با آینده ای روبرو میشه که قبلاً تجربه کرده.


مسلح و بی دفاع

در این قسمت خواهیم دید: آیا سلاح قوی، به معنای بقاء نهائیه؟ یک کلاهک هسته ایِ غرق شده در بستر اقیانوس، منتظره فرصتی برای انفجاره. ناوگان جنگی بزرگ بندر مروارید، مجدداً مورد حمله قرار می گیره. برفهای تلنبار شده بر روی بام ساختمان ها، بهمن های شهری ایجاد می کنن، و گاوهای شیردهِ بی دفاع، با مشکلات شگفت انگیزی روبرو میشن.


محبوس و مدفون

در این قسمت خواهیم دید:  سرنوشت گنجینه های مدفون، مانند گنبد اسرار آمیز روز رستاخیز، مونالیزا، و بیانیۀ استقلال. همچنین، زنگولۀ آزادی فیلادلفیا، ترک برمیداره و تراموای سان فرانسیسکو و پل ها از هم گسیخته میشن.


فلزات قیمتی

در این قسمت خواهیم دید:  با ارزش ترین فلزات بشری، طلا چگونه ارزش خودرا بدون حضور انسان ها حفظ میکند؟ آیا ویژگی های فولا قادر است از آن در برابر دشمنان طبیعی نیز محافظت کند؟ و چه ارتباط اسرار آمیزی بین معادن طلا و نابودی دایناسورها وجود دارد؟


آبهای مرگ

آب حیات بخشه، اما می تونه مخرب هم باشه... و در حیات پس از بشریت، تمدن، به شکل های مختلف مورد هجوم آب قرار میگیره. فرسایش ناشی از بارش باران و برگ های مرطوب، عقربۀ فضایی سیاتل رو از بین می بره، در حالیکه رطوبت خاورمیانه، هتل برج العرب رو ویران میکنه. باران، نیو اورلیان رو زیر آب می بره، و وقتی برقِ آکواریوم شهر قطع میشه، هزاران حیوان، محکوم به فنا میشن

مسلح و بی دفاع

آیا سلاح قوی، به معنای بقاء نهائیه؟ یک کلاهک هسته ایِ غرق شده در بستر اقیانوس، منتظره فرصتی برای انفجاره. ناوگان جنگی بزرگ بندر مروارید، مجدداً مورد حمله قرار می گیره. برفهای تلنبار شده بر روی بام ساختمان ها، بهمن های شهری ایجاد می کنن، و گاوهای شیردهِ بی دفاع، با مشکلات شگفت انگیزی روبرو میشن


لاس وگاس و آتلانتا سیتی

انسان ها قمارهای بزرگ را دوست داشته اند و شهرهای آنها آینده ای نامعلوم دارند، در لاس وگاس چهره های معروف به سرعت ذوب میشوند، این تنها بخشی از سفریست که مارا به آینده جهان پس از بشریت میبرد. با ما همراه باشید

_____________________________________

جهت خرید پستی محصول تنها با قیمت 8500 تومان بروی گزینه خرید پستی کلیک کنید

آیا میدانید؟ بیش از 5 درصد ار سود حاصل از فروش این مجموعه خرج امور خیریه میشود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد