خرید مستند جدید 92

خرید جدیدترین عناوین دوبله مستند با کیفیت فوق العاده و ارزان

خرید مستند جدید 92

خرید جدیدترین عناوین دوبله مستند با کیفیت فوق العاده و ارزان

مستند شگفتی های منظومه شمسی

مستند شگفتی های منظومه شمسی

http://s3.picofile.com/file/7706787418/Shegeftihaye_manzoome_shamsi.jpg
ما در جهانی مملو از شگفتی زندگی میکنیم، دنیایی سرشار از پیچدگی و زیبایی های خارق العاده، اقیانوس های پهناور و آب و هوایی اعجاب آور. کوهستانهای غول آسا و مناظری خیره کننده، اما حتی این همه گوناگونی بر روی این سیاره زمینه لازم برای آگاهی از آنچه که ورای کره زمین وجود دارد را به ما نمی دهد. آنچه ما در مورد منظومه شمسی نیز میدانیم، شگفت آور است.  ما در عصری زندگی میکنیم که اکتشافات آن در تمدن بشری بی سابقه است. سیاره ها و اقمار منظومه شمسی دیگر نقاطی نورانی و ناشناخته در آسمان نیستند. انسان به این نقاط پا گذاشته است. ما آنها را لمس کرده ایم، از آنها عکس ها گرفته ایم، و فهمیده ایم که این نقاط زیباتر، خشن تر و جالبتر از آن چیزیست که پیش تر تصور میکردیم!

 
این مجموعه بی نظیر در قالب 3 قسمت و به قرار ذیل تهیه شده است:


1- حیات بیگانه  " جستجوی حیات در خارج از زمین "

  همانچیزی که در جاهای دیگر پیدا نکرده ایم، همان چیزیست که به خانه ما " زمین " ویژگی خاصی بخشیده است، حیـــــــــات! اما آیا زمین تنها سیاره منظومه شمسی است که در آن حیات وجود دارد؟! در این فیلم ما به جستجوی دنیاهایی می رویم که شرایط پذیرایی حیات را نیز دارا هستند. آنچه که ما خواهیم یافت به پاسخ این سوال کمک خواهند کرد: که آیا ما تنها هستیم؟ این نه تنها یکی از سوالات بنیادین علوم، بلکه یکی از سوالات بزرگ و بی پاسخ در تاریخ بشریت است!


2- زندگی و مرگ  " قدرت خارق العاده منظومه شمسی "
 

  فارغ از اینکه این جهان ناشناخته چقدر شگفت آور باشد، ما با تمام سیارات و اقمار منظومه شمسی ارتباطی عمیق داریم. اکنون می دانیم قوانین عالم گیر و یکسانی بر تمامی سیارت حاکم است، اما اشکال بسیار گوناگون ظهور این قوانین در پهنه منظومه شمسی اعجاب آور است. در این برنامه خواهیم دید که نیروهای طبیعی که تمام این منظومه را خلق کرده اند، چگونه می توانند مرگ و ویرانی به بار بیاورند؟ چگونه می توانند سیاره ای را به نابودی بکشانند و فاحعه بیافرینند، و چگونه به سیاراتی دیگر همچون زمین زندگی و حیات می بخشند؟ گستره تاثیر گذاری این نیروها به قدری عظیم است که در اعماق فضا، جهانی را که مرده انگاشته می شد تبدیل به دنیایی از تغییرات دائم و ابدی می کند.


3- اتمسفر  " خط نازک آبی رنگ "

  کره زمینْ با آرامش در میان دنیای پر تلاطم منظومه شمسی قرار گرفته است. آنچه که زمین را از دنیای خشن اطراف خود جدا می کند لایه ظریفی از گاز یعنی اتمسفر زمین است. به خاطر وجود این  خط نازک آبی رنگ  ما هوا برای تنفس، آب برای نوشیدن و محیطی سبز در پیرامون خود داریم. جو هر سیاره در منظومه شمسی ویژگی های آن سیاره را تعیین می کند. جو قادر است جهانی پر تلاطم و غریب را خلق کند، اما در کمال تعجب اتمسفر یکی از سیارات در منطقه یخبندان و دور افتاده منظومه شمسی شگفتی بزرگی را خلق کرده است.

............................................................................

جهت خرید پستی محصول تنها با قیمت 5500 تومان بروی گزینه خرید پستی کلیک کنید

آیا میدانید؟ بیش از 5 درصد ار سود حاصل از فروش این مجموعه خرج امور خیریه میشود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد