خرید مستند جدید 92

خرید جدیدترین عناوین دوبله مستند با کیفیت فوق العاده و ارزان

خرید مستند جدید 92

خرید جدیدترین عناوین دوبله مستند با کیفیت فوق العاده و ارزان

مستند جهان آشکار با دوبله فارسی

مستند جهان آشکار با دوبله فارسی

   مستند جهان آشکار با دوبله فارسی

مجموعه مستند جهان آشکار، محصول بی نظیر کمپانی نشنال جئوگرافیک است که در زمینه کیهانشناسی و فیزیک مدرن ضبط و پخش گردیده. در این مجموعه با دانشمندان زیادی آشنا خواهید شد که سعی در فهماندن مسائل مهم فیزیک جدید از جمله: نسبیت خاص و عام، مکانیک کوانتم، ریسمانهای کیهانی، سفر در زمان و… بر مخاطبان دارد. لذا جهت خدمت به علاقه مندان دانش زیبای کیهانشناسی، تیم آی مستند این مجموعه مستند را با دوبله فارسی در ۶ قسمت تهیه و تنظیم نموده و شما عزیزان می توانید آنرا از طریق خرید پستی تهیه فرمائید.

http://s1.picofile.com/file/7633863117/Aliens.jpg

.

   لیست ۶ قسمت این مجموعه ی فوق العاده علمی به قرار ذیل است:


انفجارات کیهانی

در جهان نیروهای قدرتمندی وجود دارد؛ نیروهایی که هم قدرت آفرینش و هم قدرت نابود کردن دارند، در یک ساعت اول نگاهی می اندازیم به بزرگترین انفجاراتی که بشر تاکنون شاهد آنها بوده است..


گستره گیتی

در دنیای شناخته شده، اندازه اهمیت بسزایی دارد؛ از منظومه شمسی گسترده گرفته تا گستره پهناور گیتی، از مولکول های کوچک گرفته تا کوچکترین اتمها که دلیل به وجود آمدن همه چیز هستند.. از غولپیکر ترین تا بی نهایت کوچکترین، گستره گیتی عرصه ی بینهایت هاست.
اگر تصور میکنید اندازه ها را میشناسید، هرگز چنین چیزی را تابحال مشاهده نکرده اید. در این قسمت به بررسی بزرگی و عظمت کیهان میپردازیم و به قلب کهکشانها و منظومه های فرا خورشیدی سفر میکنیم..


  مفهوم سرعت در کیهان

در جهان امروزی سرعت حرف اول را میزند. چه در بزرگراه ها و چه در  دور افتاده ترین نقاط کیهان.  همیشه سعی داریم کارها را با سرعت بیشتری انجام دهیم، سرعت بیشتر منجر به درک بیشتر اسرار فضا میشود. اما سرعت در فضا، وجه شگفت آنرا به ما نشان میدهد. در این قسمت به شما نشان میدهیم چه طور ممکن است که فیلم های علمی تخیلی را به واقعیت بدل کرد و از فناوری کرمچاله ها برای سفر در کیهان  استفاده نمود، همچنین قصد داریم شما را با سرعت های بسیار بالا در عالم آشنا کنیم… پس کمربند های خود را ببندید، چراکه تاکنون چنین چیزی را ندیده اید..


طوفان های اختری

آب و هوای زمین پر است از نیروهای ویرانگر، امّا در کیهان قدرت طبیعت مافوق تصور است… خود را آماده کنید، چراکه در یک ساعت آینده شما را به قلب ابرطوفان های هستی میبریم و از سردترین نقطه کیهان به گرمترین نقطه سفر خواهیم کرد..


بیگانگان فضایی

هزاران سال است که با این پرسش مواجه هستیم: آیا ما در کیهان تنها هستیم؟ آیا حیات فقط یک بار در کیهان، آنهم در زمین اتفاق افتاده است؟ یا اینکه مساله ای است که بارها و بارها در تمام هستی رخ داده؟ در همین لحظه اکتشافات جدیدی ما را به پاسخ این سوالات نزدیک میکند. تمام تحقیقات ما به یک هدف نهایی منتج خواهد شد، و آن یافتن حیاتی هوشمند در جایی از این پهنه ی بی کران هستی. آماده باشید! چراکه در برنامه جهان آشکار  به جستجوی حیات در بیرون از زمین میپردازیم..


مسیر برخورد

از برخورد های بین سیاره ای گرفته تا جستجوی کهکشانها، جهان در مسیر برخورد قرار داشته است. وقتی کیهان بخواهد خودش را خالی کند، ممکن است زمین در مسیر این انفجارات قرار بگیرد. گذشته ما به وسیله انقراض ها ناقص شده است. و آینده ما در خطر است چرا که ما در مسیر برخورد قرار داریم! پس خود را آماده کنید چون در این قسمت به بررسی این مسائل خواهیم پرداخت..


..........................................................................

جهت خرید پستی محصول تنها با قیمت 9500 تومان بروی گزینه خرید پستی کلیک کنید

آیا میدانید؟ بیش از 5 درصد ار سود حاصل از فروش این مجموعه خرج امور خیریه میشود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد