خرید مستند جدید 92

خرید جدیدترین عناوین دوبله مستند با کیفیت فوق العاده و ارزان

خرید مستند جدید 92

خرید جدیدترین عناوین دوبله مستند با کیفیت فوق العاده و ارزان

مستندهای تخت گاز

مجموعه گلچین مستندهای تخت گاز

مستندهای تخت گاز

Top Gear مجموعه ای بسیار زیبا ، پرافتخار و برنده جایزه های برتر جشنواره های مختلف برتر جهان با موضوع بررسی انواع اتومبیل ها با سبکی بسیار متفاوت و منحصر به فرد و محصول شگفت انگیز دیگری از شبکه بی بی سی می باشد وبیش از ۳۵۰ میلیون بیننده در سراسر جهان دارد. این برنامه  مجموعه ای سراسر هیجان، زیبایی و خنده می باشد که بیندگان آن هیچگاه از دیدن آن خسته نمی شوند.

این مجموعه موفق به کسب امتیاز دست نیافتنی ۹٫۶ از مجموع ۱۰ امتیاز از سایت IMDB شده است که از پخش اولین قسمت آن حداقل ۸ سال می گذرد و شامل نمایش بهترین و زیبا ترین صحنه های اتومبیل رانی دنیا از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ می باشد.

مستندهای تخت گاز

در این مجموعه سعی شده تا انواع تست ها و مقایسات بین جدیدترین، پرقدرت ترین، گرانترین و …اتومبیل های دنیا انجام گیرد. در راستای این مقایسه ها، سفرهای پرخطر و لحظات زیبایی برای بیننده ها به نمایش گذاشته می شود که آنها را میخکوب می نماید. مقایسه اتومبیل هایی از معروفترین شرکت های سازنده خودرو نظیر Porsche, Lamborghini, Ferrari, Bugatti, Toyota, Mitsubishi, Hammer و هر اتومبیلی که فکر آن را بکنید، در مسیرهایی از اتوبان های بدون محدودیت سرعت آلمان تا مسیر های کوهستانی نروژ، از قدیمی ترین شهر های کشورفرانسه تا سفر به قطب شمال و … همه و همه در این مستند بی نظیر و زیبا به معرض نمایش گذاشته شده اند.

تیم آی مستند برای شما عزیزان این مجموعه را با زبان کاملا فارسی و دوبله شده به صورت گلچین در قالب 30 قسمت آماده کرده است که میتوانید آنرا با قیتی نازل تهیه کنید.

----------------------------------------------
جهت خرید پستی محصول تنها با قیمت 17500 تومان بروی گزینه خرید پستی کلیک کنید
آیا میدانید؟ بیش از 5 درصد ار سود حاصل از فروش این مجموعه خرج امور خیریه میشود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد